« School of Rock Rules England! | Main | VH1/School of Rock Battle of the Bands Contest »

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://www.typepad.com/services/trackback/6a00d8341eff2953ef00d834258fa053ef

Listed below are links to weblogs that reference School Of Rock the greatest film of all time:

Comments

KEVIN

school of rock is the greatest,the kids are the coolest,the singer tomikka(maryam hassan)is the strongest voice,jack black is the fat man in the movie and thas make it funny.to any body who know tomikka(maryam hassan)e-mail please send it to me

CK

u spelled tomika's name wrong. i watched it with the subtitle on. and i was't spelled tomikka. it was tomika. and i just had to point that out and i dunno why

Amanda^-^

School of rock wrokked dude!!! It was totally the best. I watch it everyday. And thanks to this movie, Jack Black, Kevin Clark, Joey Gaydos Jr., Miranda Cosgrove and everyone in the movie I've been inspired to be an actress and learn how to play the drums. I salute you and wish you good luck on future opportunities to come. Wish me luck as well for my goal to be an actress and an awesome drummer like Kevin someday.

Alexandra

Can you plz get me Kevin's e-mail address

kat

omg omg omg....kevin is soooooooooo hot....i
would just diee to meet him.....i dont wanna sound like a freak.....but ur crazy if you dont think hes cute....im only 13 and he like 16... only three years right...i really wanna meet u...come to maryland!!!!!!!

kirsten

i see that almost every single girl(and some guys) that have posted on here put that kevin is soo hott and that he's theirs ("HE'S MINE!!!") and i think it's pretty funny, because yeah that guy is probably the hottest guy that has been in any movie lately, but if someone does know what kevin's email address is, i'd really like to konw because i'm an actress myself, and i would really like to talk to him about some stuff!!! so if anyone knows his email, or IM please give it to me!! and if kevin ever decides to read this and reads this my email(if you would want to talk to me) it's stenheibs123@yahoo.com and if you don't want to talk to me you don't have to i would just really really appreciate it, and no i'm not one of the other obsessed girls, i just would really wanna talk to you!

Kevin Clark and Joey Gaydos Jr. have the best taste in music ever! They are like, so cool, and Kevin really is pretty hot. Anyone who disagrees SUCKS!!!

Kevin Clark and Joey Gaydos Jr. have the best taste in music ever! They are like, so cool, and Kevin really is pretty hot. Anyone who disagrees SUCKS!!!

Amanda Cristina

School of Rock is a great movie. I just saw it today for the first time. Jack Black is great, as always. I was glad to see the kind of musical talent the kids posess. They are extremely good. I must agree with some people on here, Kevin Clark is a cutie, and a great drummer, also. I can't believe he's 16, though, he looks a bit younger. But then again I'm 20 and people say I look younger than I am. But nonetheless, he is an adorable guy.

Kevin Clark is so cute!... i'm always obsessing over like Orlando Bloom and ppl like that whiich r all way older then me and now my friends won't think im crazy b cuz he is actually my age. Also my b-day is 5 days after his omgsh!

§tepHanie

KevIn cLark is soooooo hOt!!!im soooo inLove with eM'!!!!-----üÜüÜü

Shanley

hey, all you girls say hes so hot okay he is cute i think but you girls all say that your not obbsessed fans or anything but i hate to brake it to you YOU ARE~! if you ask me your creepy so even if he new your emails he wouldnt email you anyways plus if you ever wanna meet someone big you gotta move somewhere big like me im moving with my family to Miami Florida in 6 months im pretty exited not that ill ever meet Kevin but if i did that would be kinda cool acctually realy cool but what ever right hes just a guy in 1 movie the thing i think is most attractive about him is his amazing talent keep playing Kevin you have some amazing talent. bye
"SHANLEY WEIR 13 YEARS OLD"

Aly

well that sucks for all of u b/c he lives in
illinois and so do i. i live about uh..20
minuets away from him.

MeNmyFlyinV

School of Rock is great one of my favorites. I bet kevin clark and the other guys are probalby freaked out by all these little girls chasin' after them ~creepy~ yeah. That is all goodday...I SAY GOODDAY!!!

Sara

Holy crap... Kevin Clark is totally hot.. i seriously thought he was like 10 though... idc!! hes a cuuutaayyy!! 14... only like a year older than me... hmm.. lol. noo0 chance of that. maybe i can pretend im a terminally ill child so he'll come and meet me.. lmao... whatever..just thought everyone should know that they rnt the only ones obsessed with kevin clark!

-Sara

jihee

o my gosh! kevin is hot! iwish he was younger.me and all my friends think ur hot. thats be cause u r!can i please have ur email address?i beg u!!!!!

1-of-ur-biggest-fans-and-i-mean-big!
jihee

Mariah Warner

You all don't even say any thing about Joey Gaydos Jr. you only talk about Kevin Clark or whatever his name is but back to what I was saying you all think he is so hot but no offence to him but he is OK only but Joey is Hot if you ask me I just wish I could meet some of the actors I like but I never will get to thats just me a big town girl who lives in Iowa big woop yay for me ok well I think ya'll peeps have lost over Kevin well I haven't I used to dream about that movie but I kinda got over it because Joey is never going to email me or any thing so I won't worry about that movie or the actors any more because I am just gonna get my hopes up so I am gonns just forget about it and go back to liken a guy at my school which really sucks but that is ok and ya'll can flip out about me not liken Kevin I don't care what you think! Oh also if Joey ever saw this which I doubt he would then I would love it if he emailed me oh and also you know what really wocks is that Joey picks the best music of course I don't I like just hip hop, pop, classical, jazz, and oldies, oh there is the beatles, Ledzepplin, Queen, and Enya ok that names alot of diff music but do I care no oh and also I live in Mt.Pleasant IA I did live in Cedar Rapids but we moved I just turned 12 and I am in Sixth grade and might be in eigth grade next year because my mom wants me to skip but I don't care but I have to go now bye!

amanda

omg freddy [kevin clark] is sooooo damn hott im trying to find as much shit as i can on him .. omg i luv him !! hes mah babiie !!

amanda

KEVIN is hott .. i wanna meet him soo bad !! i wud do anything .. i am ur biggest fan .. i jus wish u were a lil younger lol ... buh i still would go out with u lol ... omg ur soo hott .. i watch the movie everyday .. i wanna meet u soo bad .. if u r interested plz e-mail and give me ur e-mail address ur sooooooo hott .. mah e-mail address in sizzlinpepsi@aol.com !! ur sooooo hott plz e-mial meh !!

amanda <- kevins gurl

KEVIN I LOVE YOU !!!

Jelissa

I LOVE U!! MARRY ME!!

kevin

well all i have to say is he lives in Illinios and i live 10 min away from him so yah plus he went to school wiht me and now goes to the highschool i will go plus I can talk to him anytime plsu i cant tell u what town because ure gonna like come here and like yeah. SO IF U WONT HIS EMAIL ADRESS ASK ME!

Syam

BULLSHIT !!!

carly

OMG!!! Joey is so good at the ax! hes pretty cute too (:. MARRY ME JOEY!!!

tiffany

OMG! kevin clark is soooooooo HOT!!!!! joey gaydos is pretty damn sexy too.

tiffany

OMG! kevin clark is soooooooo HOT!!!!! joey gaydos is pretty damn sexy too.

tiffany

OMG! kevin clark is soooooooo HOT!!!!! joey gaydos is pretty damn sexy too.

tiffany

OMG! kevin clark is soooooooo HOT!!!!! joey gaydos is pretty damn sexy too.

Jenna

I can't belive u are so old i thought u were like 12 ur sumthing well acording to the info from websites and stuff u are like 16 is that right?
Joay gaydos Jr is hot and u are to i no u wont tell me but can u give me Joeys email address its worth a try to ask

Jenna

Joey*

Jenna

Joey*

Jenna

Joey*

mercedes

I think the cutest guy in School of Rock OF
COURSE Joey Gaydos Jr.He is soooooooooooooo sexy

Syam

Yea,maybe I like Joey better than Kevin!
I mean,come on..the guy who really looked
talented is Joey himself!the rythms of his guitar
solos seems 2 be true...and thats cool 2 me!!
Way 2 go,Joey!!!Keep on to the solos!!!

NATALIE

HEY MY NAME IS NATALIE I LOVED SCHOOL OF ROCK IT WAS REALLY A GREAT MOVIE NOW I PLAT THE GUITAR AND MIGHT PLAT THE DRUMS I AM NOT ONE OF THOSE OBSESSED GIRLS I DO THINK KEVIN IS CUTE I KNOW THAT KEVIN WILL NEVER READ THIS BUT IF YOU READ THIS KEVIN PLEASE EMAIL ME AT NATALIEPLEASE@AOL.COM

Erica

i think that Joey is so cute!!! I would love to meet him so if anybody knows his email please tell me!!! I'll do like anything to talk to him! if u ever read this Joey (not likely) please email me back at poprap22@yahoo.com

~KiRsTeN!~

*wwwwaaaaaaahhhhhh!* tear*...i want joey n kevin so0oo0o0o0 badly! i love them! but i lik joey better..my so/called "friend" thinks joey is so0o0o0 ugly! ya right! he is like so0o0o0o cute! dont u guys agree with me?! i hav a dream..that someday..i will get 2 meet joey n kevin n hav da best time ever...*sigh*

*wwwwaaaaaaahhhhhh!* tear*...i want joey n kevin so0oo0o0o0 badly! i love them! but i lik joey better..my so/called "friend" thinks joey is so0o0o0 ugly! ya right! he is like so0o0o0o cute! dont u guys agree with me?! i hav a dream..that someday..i will get 2 meet joey n kevin n hav da best time ever...*sigh*

Christina

OMG KEVIN YOU ARE THE HOTTEST EMAIL!!! ME!!! @ ced@easystreet.com ill talk to you soo much
i love you!!!!!!

T.F.Y.W.N.E.K.

OK! if u want Joey's email so badly i'll give it 2 u! keep in mind that this is a website that he designed HIMSELF and that if u email him he WILL email u back! YAY! just click on ENTER, then click
on CONTACT, ok. if u have ne questions email me!
the website is: joeygaydosjr.net

BYE!!!!

jannae

kevin clark is only 14 yrs old hes a freshman in highschool. i think joey gaydos jr is hot i can't believe wut an amazing guitarist he is its unbelievable! i wish i could meet a guy who knew that much about music like led and the beatles and hendrix

-R.A.D-

That's really-really cool movie!!!
That's the best movie that I ever seen..
Joey Gaydos, jr. you're cool guitarist!!!

Ghost

Na na na na na!!!:- P i talked 2 Joey!! he sent me autographed pics of him!!! btw, he doesn't have a gf, i asked him. if u wanna kno ne thing else about Joey email me at pinkster1959@aol.com

buh-bye,
Ghost

megan

to all u people out there that think kevin is hot (he is), but don't forget joey!!!!! he is even hotter, i wish he would e-mail me or come las vegas nevada. he is so cool. not because he was in a movie because he just is cool. i hope they both come lv. or at least read this mail. i also want to give a shout out to maryam hussan miranda cosgroves, and to everyone who made the wonderful movie School of Rock, i practically watched it like a million times. i wish i could meet joey (same age as him), or kevin three years younger than him that would be awesome and amazing!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):):):):):):):):):)

love always megan!!!!!!!!!!!

caitlin jinks

yeah! i always had fantasys about kevin kissing me and stuff, but u girls gotta realise ( and this gos 4 joey 2) that if everyone likes him, than hes not gonna b able 2 go out with all of us! think about how i feel! i live in Australia! hes not gonna no i exist! it hurts to say this, but realise the truth everyone! there not gonna no u! ure not gonna marry them! just find the closest lookalike to them and go out with them! its the closest youll get!im not telling u 2 stop dreaming but i am telling u to wake up!b happy 4 them and get on with your lives! best wishes in finddidng that lookalike!

Mary

Does anybody know kevins e-mail address?If you do could you let me know I would really appreciate it! Mary

hayley

stop obsessing, pls! Kevin or Rebecca or any of the otha cast, wil not give u there addies!!!!!! the reason y, is cuz u lot r obsessive!! so lay off, u all say u love him, but u dont even know him! u have properly neva heard the music of his rockin band, u all only like him cuz of SOR! stop obsessive! they wont give them to u, so STOP ASKING! just back off n leave them alone! They do also have the right to live a proper life! just leave them all alone!!!! u r all sad obsessing over someone you dont even know! and if anyone has a problem with this e-mail and tell me. they have a right to live a normal life, so stop obsessing and LEAVE THEM ALONE!!!!! he aint going to marry u girls, u proberly wil never met him, so shut up and leave the cast alone!!! u aint going to get there addies either so dont botha!

ghost

all u girls r freaks

Nicole

Joey is hotter than kevin
Joey....please come down to maryland
and i really want ur email address or IM
my email is laffy108@yahoo.com so email me if you want to
bye

NO

YOU WILL NEVER GET IT SO DON'T WAST YOUR TIME KEVIN IS BETTER

The comments to this entry are closed.

Blog powered by Typepad
Member since 07/2003