« Jack Black Down Under | Main | School of Rock Opens in London! »

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://www.typepad.com/services/trackback/6a00d8341eff2953ef00d83458a52369e2

Listed below are links to weblogs that reference School of Rock on Fox TV!:

Comments

iluvkevin

i luv kevin clark

kewl! that is sooooooooooo kewl!

iluvkevin

sry that was me

iluvkevin

kevin u r soooooooooooo hott i really luv u!!!!!!

iluvkevin

kevin i really luv u!!!!! pleeze email me!

Ashley (joey is awesome)

HOLY CRAP!! SHUT THE HELL UP iluvkevin!!!! you have no chance!!!! srry... that... came out wrong.. you do have a chance, and i am worse with joey soo nvm... this post is nothing.. wait!
JOEY KEEP ON ROCKING!! YOU ARE AWESOME!!

play'lectricguitar&luvit

Kevin is cool. I like him. but who has time to drool over him though!!!!!!!!!!!
_________________________________

/ / / / / /
0 0 0 0 0 0
____ _______ _______

OH MY GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mitze

Kevin Alexander Clark is fine and all mine. He is hotter than all boys. Please e-mail me kevin at mitzec@sbcglobal.net!!!! i lov u i lov u i lov u

kevins biggest fan

i wish i could jus talk to him .. lol .. uhh i watch school of rock ova and ova agen .. hes funni .. "shut the hell up shneebly"-kevin
lol

alex

shit youre hot

Eugene

Your definatly not crap from the fucking shit of hell

marie

damn youre hot as hell

JEN

HEY U ARE SO FUCKING HOT I WANNA FUCK U

LOVE YAZ

Meagan

oh my god..you guys are soo pathetic. You do know that he doesn't come to any of these sites, right? if he did, it would prolly be just to see what people say, and i'm sure if he came here, he'd be scared to see what people say. second, do any of you even know him? he does have a life, you know, clearly unlike some of you (people such as iluvkevin..). He has a life, and if u like him so much, be like him, and get a life, too. and people like jen, well, thats kinda gross, i mean, if u really liked kevin u wouldnt disrespect him like that.

well, this is just my opinion.

l8erz.

maryann dsouza

hey dude whats up.u look cool in soc.u really rock.u'r the best drummer.i swear man u are really a cutie pie.

monkeecmonkiedew

does anyone in this room realize how obsessed they sound?

Keisha

I really like think that Kevin is hott and he was my old classmate before i moved so it was so cool but now i wanna move back well anywayz juss writing bye!!!!!!!!!

liverpool_rachel_UK

yea he mite b fit but you all need to stop bein gay an get on with ur live as any other NORMAL person wud do. fukin hell ur lives totally revolve around drooling over the tv scrren. wel if dats ur idea of a life. GET A REALITIY CHECK.

BYE BYE
luv yaz all
rachel
x
xx
x
x

A Person Who Thinks You Crazed Fans Are Fucking Funny

HAHAHAHAHAHAHHAHA!!! YOU ARE ALL SO Funny!It is so fun to sit around and laugh at you... Sure I like Joey and Kevin, but still. There is no point trying to get them to talk to you. They have better things to do. I'm not saying you are loopy or something, but come on... Yes Kevin Clark and Joey Gaydos are going to e-mail you.*Rolls eyes* They might, but its very unlikely. If I offended any of you, I am really sorry, but for your own dignity, bring your head down from the clouds. Once again, sorry if you were offended in any way what so ever. I think you guys are cool for having good taste in music, but calm down.

,,Freaky G,,

When is THE SCHOOL OF ROCK ON TV. I have 7pm CST, but not a day?

penis enlargement

Three phrases should be among the most common in our daily usage. They are: Thank you, I am grateful and I appreciate.

The comments to this entry are closed.

Blog powered by Typepad
Member since 07/2003